29. aug. 2014

Australien planer

Billedet er nakket fra Google

Så er det mandag kl. 14 flyet letter, hvor jeg rejser med min storesøster Mia. Jeg skypede lige med min værtsfamilie i dag for en sidste gang inden de henter mig d. 8. sep. Min fars onkel henter os i Brisbane lufthavn, hvor vi skal møde familien for første gang og tilbringe tid med dem og opleve Brisbane. Derefter tager jeg til Toowoomba og skal bo med min værtsfamilie, og de betragter mig mere som en storesøster for børnene i en periode, hvilket jeg er glad for. Jeg er meget taknemmelig for dem, de er så søde og åbne. Glæder mig meget til at være hos dem! Mia tager til Sydney for at finde lejlighed og bo, så kan jeg holde forlænget weekend og besøge hende. Det er så spændende det hele! Jul, Halloween, fødselsdag osv skal fejres stort i solskin og varme. Også har jeg planer om at tage til New Zealand i januar for at besøge min klassekammerat Mathias og tage på ture. Ellers er der egentlig ikke planlagt så meget. Jeg har lært nogle søde Au pair piger at kende, så vi skal nok på en masse tøseture. Så skal jeg træne en masse, og være meget sammen med børnene, hvor vi skal være rigtig aktive. 
Jeg glæder mig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar