11. aug. 2014

Best of FW street style 2014

Billederne er hugget fra Costume, Le 21ème og Soundvenue 

Jeg har fundet nogle af de bedste street styles fra denne omgang Fashion Week. I har sandsynligvis set dem før, men her kan I se dem samlet også er de favoritseret af mig. Jeg elsker når folk de blander stilarter og mixer farver sammen. Samtidig er jeg også stor tilhænger og beundrer af den monokrome stil. Hvis man kan gå skiftende i hver retning, så har man en fed og varierende stil. I år har folk været meget interessante med deres outfit valg. Jeg glæder mig til at være med næste år, hvor jeg forhåbentlig også flytter til Kbh. 

God dag alle sammen!

Lately I have had a lot of American visitors. I would love if you wrote a comment, email me or find me on a socialmedia. It is very interesting I almost have more visitors from USA than DK. But I thank you a lot for reading my blog. Cheers!

1 kommentar: