30. aug. 2014

Fordi blomster gør alle glade


Billederne er klip fra Happyflower

Ikke kun blomster, men også vin og chokolade. I ved efterhånden efter de 2,5 år at jeg elsker blomster og er en rigtig blomstertøs. Efter at have set denne hjemmeside, så vil jeg da også dele den med jer. Dog er det kun i København udbringningen finder sted, men jeg regner jo med at flytte til Kbh om et år. Så gør jeg nok brug af de fine tilbud. Blomsterne er i den fineste kvalitet, de sætter fokus på friskheden, holdbarheden også er der en masse erfaring hos blomsterbinderne. Jeg skal huske at vise jer nogle af de blomsterstillinger min mor hun laver, hun har også meget erfaring indenfor det. Jeg synes det er et godt koncept, fordi nu om dage, så mangler folket at gøre folk glade på den gode gamle dags romantiske facon; blomster og chokolade med vin som prikken over i’et. Det ville glæde mig at høre, hvis nogle overvejer at gøre brug af tilbuddene på hjemmesiden. Jeg ville elske at modtage blomster (hint når jeg kommer til Kbh). Kig forbi hjemmesiden, og tjek gaveidéerne ud, som kan hjælpe jer på vej til at overraske jeres nærmeste <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar