8. aug. 2014

Fredags facts

Jeg ved godt, at der mangler flere inspirations indlæg, men der kommer så meget i vejen hehe. Vi bliver også allerede bombarderet med en masse lækre street styles fra Fashion Week (som vi ærgrer os over vi ikke er med til), men jeg håber på at have penge og tid til at tage afsted om ét år igen til SS16. Men som titlen pænt står, så er det længe siden der har været facts. Så her spytter jeg lige nogle små jeg-facts ud, som I venligst ikke må bruge imod mig. 

Nej et dejligt ferie billede fra de syv kilder på Rhodos 2013. Mit outfit bestod af; Rayban - COS - Levi's

I. Jeg hader radiomusik. Alt det de spiller i radioen hører jeg normalt ikke, og ellers kan jeg lige klare 20% af det. II. Jeg har altid neglelak på fingrene. Ses oftest med grøn eller rød. III. Jeg er en person, som ikke kan tyde mine følelser, fordi jeg ikke føler så meget. IV. Jeg er begyndt at blive en tand bedre til at tage selfies (er det en dårlig ting?). V. Jeg ser ikke så ofte tv. Derfor har jeg ikke styr på almen dansk reality serier og kendte danskere og stjerner. VI. Jeg elsker is så højt, at jeg kunne spise det hele dagen og springe måltider over (er sket før). VII. Jeg synes selv at jeg har flotte fødder og tæer. VIII. Jeg er så vant til at drikke vand, at jeg tydeligt kan smage forskel på kilde- og grundvand. Sommetider får jeg ondt i maven af meget kalket vand eller grundvand. IX. Jeg er ret uansvarlig derhjemme, men ude med venner, så er jeg deres Mor-Anna. X. Jeg drømmer om at blive rig og anerkendt. XI. Jeg har en excentrisk personlighed. Kun mine venner ved, hvordan min fucked up hjerne fungerer og hvordan den tænker. XII. Jeg er vild med at lege kulturel turist i udlandet og opleve og se alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar