26. aug. 2014

Kluns til Australien

Der er en masse mærker fra bl.a. Zara, H&M, Asos, AJL, Alis, Envii, Topshop, Alexander Wang, Bikbok, Ganni, Tommy Hilfiger og meget mere + vintage. Jeg har selvfølgelig valgt at tage mine dyre skattebasser med, fordi jeg ikke kan undvære dem så længe. Så det er blandet mellem det luksuriøse og casual.
 Blandt mine crop tops er der min yndlings custommade top fra IDACLAUSEN og min vintage frynser top, jeg har fået af en veninde.
De lange tshirts består af Forét, Ganni, Designers Remix, Asger Juel Larsen og Alis.
Mine nederdele er fra Weekday, Primark, Hobbs England og Zara.
Jeg har 15 hatte og det var så svært at finde ud af hvilke jeg vil have med. Men det er jo ret varmt, så tror at jeg nøjes med min WoodWood bøllehat og Sons of William cap, også tager jeg måske min nye (non seen) uldhat med. I blandt er der også nogle kjoler, men jeg er ikke helt sikker endnu på hvilke, så opdaterer snart kufferten og noget af det andet kluns som befinder sig imellem. Nu er der kun små seks dage tilbage!!! Jeg er SÅÅ spændt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar