4. aug. 2014

Personligt indlæg om Australien

Dette er nok et af mine eneste personlige indlæg, som involverer følelser og tanker om mig selv. Men jeg vil bare forklare, hvordan jeg forholder mig til at skulle til Australien i 6-7 mdr. Tryk lige play på den akustiske sange længere nede og lyt mens du læser... Jeg er ikke typen, som elsker store forandringer. Jeg vil gerne have at ting er på sin plads og situationen er den samme i en længere periode, det skyldes også min perfektionisme med at ting skal stå præcis på deres pladser (hvis det er til at forstå). Det er et stort skridt for mig at flytte sådan. Jeg har aldrig været væk i længere tid end tre uger fra min familie, og selvom jeg elsker at være ude og rejse og komme væk, så længtes min hjerne også efter at komme hjem til de basale omgivelser og personer. Det bliver en god og spændende tid jeg går i møde, jeg vil savne DK, men jeg vil nyde det hele og mere til, fordi jeg "allerede" kommer hjem igen til foråret.
1. Anna små 2-3 år. 2. Vietnam 5 år. 3. Ny hat 16 år. 4. Prag 17 år. 5. 18 års. 6. Nu til dags

At være au pair er hårdt fysisk og psykisk. Jeg har aldrig haft et ordentligt arbejde, så det bliver mærkeligt at skulle arbejde med at passe børnene, hjælpe dem, rydde op, lave mad osv. Det bliver udfordrende at få så meget ansvar. Jeg kommer til at udvikle mig og modne mig til at leve og tænke mere selvstændigt. Jeg vil ikke indrømme det, men jeg har i mit liv fået mange ting serveret på et sølvfad, måske guld endda. Nogle ting har bare været let for mig at få, selvom jeg måske ikke søgte det. Dog er der selvfølgelig også ting, som jeg måtte arbejde mig til og som jeg ikke fik. At få au pair arbejdet var en udfordring i sig selv, men alt værd, fordi de er den ønskede familie. Der er ting jeg ikke ved eller har erfaringer af, fordi jeg simpelt ikke behøvede eller lagde nok i det, når man kunne springe over, hvor gærdet var lavest. Denne tur skal styrke mig på mange måder, fordi au pair arbejdet indeholder meget mere end blot arbejdet. Jeg skal om på den anden side af jorden forfanden og det bliver mit livs oplevelse. Der vil komme flere indlæg om turen inden jeg tager afsted. Allerede nu bevæger bloggen sig mod en drejning jeg ikke havde forventet for et år siden. Håber at I fandt det interessant og ikke unfollower hehe. Ellers så kig lige, hvor sød jeg var engang. God aften <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar