28. aug. 2014

What's in this girl's bag?

Mine vigtigste taske tilbehør: Pung, læbepomade, læbestift, brush, spejl, concealer, håndcreme, mini parfume, headset, nøgler og mobil. Intet mega fancy, kun hvis jeg skal på længere ture eller pendle i lang tid, så er der et magasin eller en bog stukket ned i en større taske. Jeg ved ikke hvilken type jeg kan kalde mig indenfor "Hvad piger har i tasken", for har ikke så mange ting, som jeg har set andre bloggere og folk har, men alligevel nogle ting, som andre ikke har. I hvert fald er jeg en meget praktisk tøs, som har det jeg skal bruge og heller ikke mere. Ser jeres taske også nogenlunde således ud?

2 kommentarer:

  1. Elsker at smug kigge i andre tasker! Dejligt indlæg! ;)

    Knus!

    SvarSlet
  2. Sikke en masse lækre sager du har i din taske, elsker at se sådan noget ;-)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet