27. aug. 2014

Where I am going I will be craving this





Jeg ved, at jeg nok skal lave nogle efterårs collager og nogle kommende trends. Men her for tiden har jeg bare så travlt, og er kun ved computeren om aftenen, og kigger derfor kun efter sommerting til min kommende tid. De første to sæt indebærer noget gult, fordi jeg synes at gul er en lækker sommerfarve, hvor de to sidste er neutrale, mens de alle er elegante. Vi kan jo stadig i DK rende rundt i dette (måske med strømpebukser indenunder), men sommeren er ikke just ovre endnu. Åååh der er kun 5 dage tilbage, også forlader jeg Danmark indtil april - er meget spændt. God aften til alle jer andre!

2 kommentarer:

  1. Lækre outfits alle sammen :) Kan især godt lide farverne på det nederste ;)

    SvarSlet
  2. Lækre outfit, kan godt lide alle sammen! Farverne er lige mig, ihvertfald på 3 og 4.

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet