21. sep. 2014

Cykelpige

Her i Australien skal jeg følge børnene i skole enten ved at gå eller cykle, fordi jeg er ved at lære at køre dernede, og huske på at venstreside er den rigtige side hehe. Men det er lækkert at at gå eller cykle, fordi så får jeg også motion. Jeg kommer også til at cykle til fitness og andre steder, fordi jeg vil prøve at være så aktiv som muligt. Derfor vil dette indlæg handle om noget så smukt som cykler. Det fører os til vores billige varehus Bilka, som har alt vil jeg mene. Mine forældre og jeg har altid købt cykler der, og selvfølgelig også dagligdagsvarer, men ang. cykeludstyr så var det altid Bilka vi kørte til. Jeg har her udvalgt nogle cykler jeg godt kunne tænke mig. 
Alle cyklerne er fra Bilkas hjemmeside

I kan finde flere cykler og andet gennem her - se udvalget fra Bilka herNår jeg kommer hjem fra Aus, så regner jeg med at studere i Kbh og dermed også flytte dertil. I København er det vigtigste eje en cykel, så det ville passe perfekt med en af de ovenstående og en fin cykelkurv til. Så kan jeg blive en rigtig cykelpige igen. Hvad synes I om udvalget fra Bilka?

Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar