24. sep. 2014

Fordi at rejse er at leve

Som I alle ved, så befinder jeg mig lige nu i Toowoomba i Australien, hvor jeg er au pair. Jeg regner med at tage lidt rundt omkring ved Østkysten, Sydney og til NZ til januar. Men har også overvejet på hjemrejsen at tage forbi nogle lande. Jeg har overvejet Japan, Bali, USA eller Vietnam i hvert fald, men jeg er slet ikke sikker. Skal finde nogle at rejse med først her til foråret, selvom der er noget tid endnu. Har kigget lidt på nogle rejser gennem Toptours, der kan du finde lige den rejse du ønsker til billige priser. De har også disse offer, hvor du kan bestille en langtidsrejse til en gruppe lande, hvilket jeg synes er en rigtig god ide. Hotel og transport og attraktioner er med i prisen, så det har jeg også haft et øje til. 
Alle billederne er venligt lånt fra Toptours: Vietnam & Bali

En destination jeg har tænkt meget på er Vietnam. Jeg har familie derhenne og det er omkring tre år siden sidst jeg var der, og jeg vil gerne se alt det nye som er kommet og sket. Vietnam er også blevet en meget populær rejsedestination de sidste par år. Du kan læse om Vietnam og mere her på Toptours.dkDet er et varmt og lækkert land, som ikke kræver så meget fra pengepungen, så det kan klart anbefales. Som titlen siger; At rejse er at leve. Og jeg er enig med dette citat. "Livet skla ikke kun leves ét sted". Sååå er der noget som frister? ;)


Sponsoret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar