9. sep. 2014

Hos værtsfamilien i Toowoomba

The city Toowoomba (The Garden City), Queensland, Australia

 Åååh kære læsere. Jeg har det rigtig godt kan jeg fortælle jer, som I ikke følger med på twitter og instagram (link i øverst i hjørnet). Familien er virkelig sød, åbne, gæstfrie og de har taget i mod mig med åbne arme. Familien består af moderen Stephanie og faderen Robert. Børnene: Katelyn, 12, Amyleigh, 11, Patrick, 9, og Olivia på 6 år. Børnene er rigtig kærlige og elsker at putte og kramme. Det er også aktive børn, så vi kommer til at lave en masse ting sammen. Indtil videre har jeg fulgt dem i skole i bil med Steph, også har vi været lidt rundt så jeg kan lære vejene at kende. Har også shoppet i Grand Central Shopping Centre. I skal nok få mine nye køb at se. Senere på ugen vil jeg også fortælle, hvad jeg typisk laver på en dag. OG der vil komme bedre billeder! Håber at I alle har det godt <3 

I am having a great time with my host family. I have so much work to do therefor I don't have time blogging or been able to use the computer. The translation-bar on the left side will help you translating to your language. Hope you are well

Ingen kommentarer:

Send en kommentar