16. sep. 2014

Lys din hverdag op

Nu bliver der ikke snakket så meget om bolig og indretning (det gør vi noget ved). Det har været en lidt hektisk tid med rejser og at komme ind i min værtsfamilie. Men jeg vil ikke konstant fortælle om mine dage osv., når det er også er en mode blog. Derfor har jeg lavet et lille indlæg med boligtilbehør fra Magasin. I mit værelse lige nu og derjemme mangler jeg en lampe, som kan stå ved sminkebordet, så jeg bedre kan se, når jeg ligger make-up eller sidder der. Hvis jeg skulle have en, så måtte det gerne være en af disse eller minde om, da jeg nu befinder mig i Aus.


Alle lamperne er fundet hos Magasin

Jeg synes generelt at der findes mange fine lamper, og at det bare kan lyse et rum op (bogstavelig talt), men det er altid svært at finde præcis den rette, medmindre de skal koste en månedsløn. Jeg har fundet alle lamperne her, og der er mange flere på Magasins hjemmeside. Lamperne overstående kunne jeg godt forestille mig på mit værelse enten en gulvlampe, bordlampe eller væglampe. De er så flotte alle sammen. Specielt dem i kobber, hvilket også er de billigste af dem. Hvilken er jeres favorit her og/eller fra hjemmesiden?

Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar