13. sep. 2014

Smykker fra Julie Sandlau

Jeg har længe kigget på smykkerne fra Julie Sandlau, men det eneste jeg har købt var en oxideret ring til fødselsdagsgave. Hvorfor jeg ikke selv har klikket noget hjem er et godt spørgsmål. Men jeg har kigget på nogle flotte smykker, som jeg godt kunne tænke mig (siger jeg endelig her fra Australien af), men det bliver nok først, når jeg er på dansk jord igen, at jeg vil forkæle mig selv med fine smykker. Det er det fine sæt i guld som I ser på collagen. Selvom jeg er en sølvpige, så synes jeg sommetider at noget tøj er pænere, når det bliver sammensat med guldsmykker. 
Finesse armbånd, øreringe og ring 22 karat sterlingsølv med zirkoner 

Synes at den lille finesse kollektion er så fin, og ønsker hele sættet eller i hvert fald armbåndet, det ville klæde et hvert håndled. Se flere guldarmbånde fra Julie Sandlau. Under de nye efterårsnyheder finder du også enkle flotte satinrhodineret smykker med blå aquamarinkvarts. Elsker at gå med fine smykker, som man har i flere år og som altid kan bruges til alt. Har I noget fra Julie Sandlau?

Sponsoreret indlæg  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar