14. sep. 2014

Table Top Mountain

Jeg var ude og hike med mine nye tyske au pair venner til Table Top Mountain, og der er et lille stykke. Det tager 40 minutter for en frisk vandrer (det tog os 45 min.). Jeg havde ikke forventet, at det ville være så hårdt, fordi jeg ikke rigtig havde hørt om det. Det gik op og ned, og var meget besværligt, fordi vi skulle igennem en masse sten i forskellige størrelser, og der var glat og puha... Men det var rigtig sjovt og hyggligt at både at lære dem at kende + opleve at gå igennem så meget. Da vi kom var udsigten det hele værd! Vi spiste frokost deroppe og tog nogle billeder. Håber at I kan lide dem og har det godt <3

I was hiking with some German au pairs friends of mine, we went to Table Top Mountain in Toowoomba, and it was pretty hard in the heat through all the rocks and dirt, but the view was totally worth it! Remember to follow my instagram for the lastes pictures and about my life in Australia!

1 kommentar: