30. sep. 2014

Update from the other side


Lille bitte update fra min side af. Jeg har nydt disse dage med mine søde børn (værtsbørn you know). De har påskeferie, og det nydes med cykelture, spil og lege i parkerne, bade i poolen, se film og tilbringe masser af tid sammen. Jeg har også startet fitness i et eksklusivt fitnesscenter kaldt "Breathe", hvor jeg træner individuelt og på hold. Det kan mærke, at det er ved at blive varmere. I bjergbyen Toowoomba er vi oppe på omkring de 27-29 grader disse dage, hvilket er mega lækkert! Denne weekend fredag-mandag skal jeg til Coffs Harbour med min værtsmors kusine, hvor vi skal overnatte hos hendes mor. Jeg glæder mig, fordi det er ved kysten og det er en ferieby. Håber at I har det godt hjemme og nyder efterårets indtrængen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar