7. okt. 2014

Ask a blogger #9

Er rigtig glad for denne omgang "Ask a blogger", fordi det er endnu en fyr, og fordi det er en person jeg har fulgt næsten lige siden jeg selv startede med at blogge i 2011. Patrick Pankalla har gennem et stort stykke arbejde opnået en masse, og alle hans ting fra stil til billeder er gennemførte. Lær ham lidt at kende i interviewet her.
Hvornår begyndte du at blogge og hvordan startede det?
Jeg oprettede min blog i november 2011, så jeg har blogget i snart 3 år. Jeg startede med at blogge, da jeg ønskede at dele mine billeder med andre end bare mine venner og familie. Det handlede overhovedet ikke om mode tilbage i 2011 og  jeg var meget imod outfit billeder. Meget naturligt tog bloggen en drejning, og i dag handler den primært om mode. Det er blevet til mit eget lille univers, hvor jeg deler min personlige stil og hvad der ellers falder mig ind.

Hvordan vil du selv beskrive din stil?
Min stil er minimalistisk med præferencer såsom street, classic, sporty og edgy. Jeg tror egentlig ikke at man kan sætte min personlige stil i bås - jeg klæder mig på efter hvilket humør jeg er i, og den udvikler sig konstant.

3 favorit ting fra din garderobe:
Acne Studios halstørklæde, vintage læderjakke og min nye T by Alexander Wang tee.

3 specielle vaner som er typisk dig:
- Jeg synger og rocker ofte med til musikken i butikkerne, når jeg er ude og shoppe.- Jeg er utrolig perfektionistisk, så kan godt finde på at rydde op hos andre, når jeg er på besøg.- Det er typisk mig at snuple over ting eller få overbalance og vælte ind i en væg eller ligende.

Hvad og hvem inspirerer dig?
Mennesker på gaden, street style billeder, internationale bloggere, modefotografer og gennemførte editorials.

Hvordan er det at være en af de mest kendte mandlige bloggere?
Jeg ved nu ikke om jeg er en af de mest kendte mandlige bloggere. Muligvis nationalt, eftersom vi har meget få mandlige bloggere herhjemme. Det er helt sikkert et kæmpe kadeau til det arbejde som jeg ligger i at drive min blog, og jeg er meget beæret over at der er så mange, som følger med dagligt - det betyder rigtig meget for mig. Det kan dog også være en smule overvældende, når jeg f.eks. er ude og skyde natteliv på et gymnasium, og jeg bliver genkendt 15 gange i løbet af et par timer. Selvom jeg synes det kan være overvældende, så elsker jeg samtidigt at få ansigter på nogen af dem som følger med.
Hvilke trends ser du frem til i denne sæson?
Jeg følger ikke trends. Jeg ifører og køber det, som falder i min smag, og som jeg kan se er fornuftigt at inverstere penge i og derved kan bruge det i mange år frem.

Hvad har du på lige nu?
Asger Juel Larsen sweatshirt, Won Hundred jeans, Adidas x Opening Ceremony sneakers og Wood Wood bøllehat.

Hvor ser du dig selv om fem år?
Det er svært at sige, men drømmen er at jeg stadig driver bloggen, er bosat i London eller New York og er i lære som fotograf.

Slut selv sætningen af: "Hvis jeg kunne rejse hvorhen jeg ville, ville destinationerne være..."
New York - fordi det er min største drøm, at flytte til New York og arbejde som fuldtidsblogger og freelance fotograf. Jeg elsker byen og dens forskelligheder. Dog kunne jeg også tænke mig at rejse til Maldiverne - ganske enkelt fordi der er så smukt.

Andre ting læserne bør vide om dig?
Det er muligvis ikke relevant viden, men jeg går meget op i det visuelle og det kan (forhåbentlig) ses på bloggen og mine sociale medier. Jeg bruger nærmest flere penge på kaffe om måneden, end jeg gør på tøj og bryder mig ikke om at iføre mig alt for farverigt tøj. Jeg ifører mig primært sorte, hvide, blå og grå beklædningsdele, men er så småt begyndt at bevæge mig mod farver som grøn og rød.

Håber at I kunne lide dette interview med Patrick. Jeg synes, at han er utrolig inspirerende, og er enig med mange af hans påstande og tanker, Han gør et ganske smukt stykke arbejde. Kig forbi hans blog her og følg med i hans liv via hans instagram: patrickpankalla

3 kommentarer:

  1. Han er en skide dygtig blogger, og dejligt at lærer ham bedre at kende igennem dit indlæg! :)


    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg kun dig ret i. Mange tak! <3

      Slet
    2. Mange tak ♡
      Det er jeg rigtig glad for at I synes. xx

      Slet