1. okt. 2014

Efterårs godter fra Starfashion

Jeg ved ikke helt hvorfor. Men selvom jeg sidder på den anden side af ækvator, lever i den omvendte årstid og er 8 timer foran herover, så kigger jeg stadig på de danske sider for at se, hvad de har af lækre og spændende varer (efterårs varer vel og mærke), fordi jeg selvom jeg elsker sommer, kommer til at savne sweaters, hatte og pelsjakker. Det er dog intet problem for jer derhjemme, jeg har så der fundet nogle fine efterårs favoritter fra Starfashion. Webshoppen har et stort udvalg af mode- og dametøj med bl.a. lækre eksklusive mærker som Munthe, 2ND DAY, Pieszak og meget mere. 

Læder er altid så lækkert! Jeg har lige købt en læder nederdel, som nok skal komme på bloggen snarest. Men mine yndlings ting fra collagen er nok læder -boots, -bumbag og -nederdele (link til flere læder nederdele: nederdele fra starfashion.dk). Denne uge er der crazy days, hvor du som kunde kan spare op til 70% på forskellige tilbud. Fredag & lørdag er showroomet åben, tjek hjemmesiden for mere information. 
Følg med på deres facebookside for spændende rabatter og nyeste nye varer: STARFASHION

2 kommentarer:

  1. Sikke nogen fine sager, og især strikken, den ser dejlig varm ud!


    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja virkelig lækre ting som shoppen indeholder :D

      Slet