17. okt. 2014

Eshoes are made for walking

Vi alle kvinder ved, at noget af det vigtigste i verden er sko. Vi kan ikke forlade hjemmet uden sko, og vi kan i hvert fald ikke nedlægge verden uden sko. Jeg er typen som elsker alle slags flotte sko: Hæle, sandaler, sneakers, sutsko - you name it! Eshoes har nogle ret fine sko og et kæmpe udvalg fra forskellige brands som Ilse Jacobsen, Converse, Vagabond og mange flere til hele familien. Lige nu er der også et stort udsalg, så du kan shoppe dine gummistøvler eller stiletter til billig penge og høj kvalitet nu. Se nogle af mine favoritter her fra shoppen <3
Alle skoene er fra Eshoes 

Efterhånden som jeg har været her i Australien (dette er min syvende uge), så kunne jeg godt bruge et par ordentlige vandresko, som kan klare vand, alle slags sten og mudder. Vi har gået meget og jeg har kun mine Nikes, som ikke altid er det bedste valg. Derfor er Merrell sko en klar vinder, hvis I skal vandre eller opleve naturen eller gennem kulde. Se et udvalg af Merrell sko her. Fornuftige til backpacking, vandretur, en tur i sneen eller skoven disse tider. Også holder de forevigt pga. den gode kvalitet. Jeg kunne godt bruge et par, når jeg skal opleve mere af Australien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar