20. okt. 2014

Going to Sydney!

... Or flying to Sydney*
Denne lørdag d. 25. oktober tager jeg til Sydney, for at besøge min søster, som pt. bor hos nogle venner. Det er syv uger siden jeg sidst så hende i Brisbane, så det bliver dejligt at være sammen med hende og oplevee Sydney. Vi skal se en masse ting som det kendte Sydney Opera House, Manly beach, Bondi beach, Blue Mountains, klatre på Harbour Bridge, Sydney Tower og mere + shoppe og spise lækkert selvfølgelig he he. Tirsdag d. 28. skal vi fejre hendes 22 års fødselsdag, så der skal vi lave noget rigtig specielt og fejre det. Dagen efter tager jeg hjem også er det tilbage til arbejdet! 
Her på det seneste har jeg passet børnene, trænet, været sammen med de andre au pairs og badet i poolen. Her går det godt! Håber at det går godt hjemme også, og at vejret ikke allerede er alt for koldt. 

This saturday the 25th October I am going to Sydney to visit my sister, who's birthday it's the 28th, so I am coming to celebrate and explore Sydney with her. These past days I have been with the kids, worked out, hung out with the other au pairs and pool. Hope you are well!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar