24. okt. 2014

Gone to Sydney

Jeg flyver til Sydney i morgen, for at besøge Mia. Vi skal rigtig opleve alle seværdighederne og mere til i Sydney. Skal også fejre hendes fødselsdag på tirsdag, og har derfor købt nogle fine gaver og planlagt noget uforglemmeligt, som I kommer til at høre mere om. Vil gerne prøve at fange små momenter og finde små flotte dele af "det glemte" Sydney, fordi jeg skal rigtig lege turist med mit kamera (joke), fordi jeg godt kan lide at tage billeder af ting fra en anden vinkel. I Sydney er størstedelen nærmest turister og backpackers (egen teori), so no one can judge me. Men jeg kommer til at blogge dernede, så fortvivl ej - jeg er her stadig. Ellers har I altid lov til at følge med på instagram: annathuynh. Hav det godt så længe kære læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar