23. okt. 2014

Livet er for kort til dårlige kaffemaskiner

Efter jeg er kommet til Australien er jeg begyndt at drikke mere te og kaffe, fordi jeg simpelthen prøver at køre en sund livsstil oveni det usunde, ergo det går op med hinanden. Ej jeg træner og prøver at holde mig fra søde sager. Drikker derfor kun vand og sommetider te eller kaffe til middag eller "afternoon tea", som de så fint kalder det. Vil gerne holde denne stil kørende til jeg kommer hjem og flytter hjemmefra efter nogle måneder. Så jeg er begyndt at kigge lidt på "flytte-hjemme-fra" ting, så er jeg faldet over disse ting fra Bodum. Derhjemme i DK har jeg også nogle ting derfra, fordi jeg elsker det simple velkendende design og produkterne derfra. 
Alle produkterne er fra Bodum.dk

Nogle gode eksempler på ønskede termokander, tekander eller kaffebrygger. Høj kvalitet og fornuftig pris (hvilket vi alle kan lide). Er personligt ret vild med kaffemaskinen  (link: kaffemaskine fra Bodumkaffemaskinen, fordi den er så sød og enkelt. Kaffe og te er jo en vigtig del af mange menneskers hverdag - så det er vigtigt med godt redskab og tilbehør. Også er det alt for hyggeligt, at have sådan en sød kande stående og skænke op til kaff'dates ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar