6. okt. 2014

Tur til Coffs Harbour

Fra Muttonbird Island 
Carobana
Boambee Beach
Sawtell Beach
The Big Banana
Bodyboading at Boambee Beach
Udsigten af Boambee Beach fra lookpoint 

Jeg har været ved Coffs Harbour med min værtsmors kusine, hvor vi skulle besøge hendes familie. De var alle sammen så gæstfrie og åbne, og kunne virkelig godt lide mig. Vi har lavet en masse ting på få dage. Været på forskellige smukke strande, bodyboardet, været på forskellige lookpoints, badet, morningture ved stranden, været på The Big Banana, hvor du kan få en masse mad med bananer og opleve en masse, Carobana som er en chokolade og honeycomb fabrik, været oppe på Muttonbird Island og kigget efter hvaler og set den smukke udsigt og shoppet. Åh jeg har købt et par ting her på sidste, og jeg har slet ikke haft tid til at vise jer. Men denne uge vil jeg have tid. Men alt i alt var det en rigtig god og afslappende tur, selvom jeg kom meget til skade (typisk). De kommende indlæg bliver rigtig gode, so stay tuned <3

2 kommentarer:

  1. Sikke nogen skønne og stemningsfulde billeder, og sikke et flot sted.. er helt misundelig :)

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Kathrine <3

      Slet