27. okt. 2014

~ Update ~

Hej kære læsere!
Det er nu min tredje dag i Sydney og jeg har allerede fået set så mange ting. Vil dog hellere hjem og lave nogle gode og lange beskrivende indlæg om de forskellige attraktioner, hvor I også kan få at se mine redigerede billeder. Jeg har også fået taget så mange billeder, så det skal også lige redigeres. Sydney er en super skøn by, som aldrig sover. Jeg elsker at der er så meget liv og folk over det hele døgnet rundt. Der er også så mange ting og opleve og se (selvf), så det er selvfølgelig slet ikke nok med kun mine få 4,5 dage. Kommer også igen på et tidspunkt for at besøge kære søs :D 
Men i løbet af denne uge vil I høre meget mere om, hvad vi har lavet og se nogle af billederne. Ellers er min instagram altid til rådighed: annathuynh
Darling Habour by night
Bondi beach
Hyde Park

I have now been in Sydney for three days and I have already seen so many things. During this week I will write about the attractions and edit the pictures, so you can enjoy and see it too on the blog. I really love the city. A city who never sleeps. I will definitely return. Stay tuned for the posts!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar