25. nov. 2014

Bliv Expert

Jeg har et lille indlæg til jer, som omhandler kameraer og Expert. I alle kender Expert, som er en af vores førende elektronik butikker, fordi de har stort set alt elektronik du skal bruge. Men som sagt vil jeg snakke om kameraer og mere indeunder. De fleste kan lide at tage billeder i form af; landskaber, portrætter, familiefotos og selfies - you name it! Men et af de vigtigste elementer er jo et godt redskab. Herunder har jeg fundet nogle gode kameraer, som jeg anbefaler og godt kunne tænke mig.
F.v.ø: Canon EOS 70D, Olympus E-M5, Gopro Hero3 og Tamron af DI II VC 18-270

I kan også finde en masse andet tilbehør, videokameraer, kameraer og meget mere, se udvalget her. Der står også en masse om alting derinde, så I kan læse jer frem til alt. Priserne er selvfølgelig høje, men de holder jo stort set hele livet, og du vil kunne fange smukke momenter fra dine rejser, familie og liv. Jeg har et Canon 1100D, men kunne rigtig godt tænke mig at opgradere til Canon EOS 70D, det skulle virkelig bare være fabelagtigt fantastisk, med en masse funktioner. Jeg oplever mange ting hernede, og kunne godt tænke mig at eksperimentere med effekterne. Så må bare skrive det på ønskelisten. Har I nogle lignende ønsker til jul?


Samarbejde med Expert.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar