14. nov. 2014

Design dit hjem med X-Akt

Hvis vi nu skal snakke om bolig og indretning igen, så skal det være seriøst snak og en ordentlig shop/webshop. Hos X-Akt er en masse kvalitetsmøbler til hele huset. Du kan finde, hvad du har brug for til dit nye kontor, soveværelse, køkken osv. Der er lækre designmærker fra de velkendte HAY, By Nord, Royal Copenhagen, Ferm Living og mange flere! Den fysiske butik befinder sig i Herning, men hvis du ikke er i nærheden, så er der ligeså mange tusinde ting på webshoppen, hvor du helt sikkert vil forelske dig i nogle ting. Jeg har skåret det lidt ned til nogle ting, jeg godt kunne tænke mig i min fremtidige lejlighed: 
I kan snuppe alle linksene fra collagen her

Før i tiden ville jeg gerne have at mit hus skulle bestå af følgende farver: sort, hvid og grøn. Men jo flere sammenhængende farver, jo mere personligt præg vil der være. Det er jo den hyggelige-danske følelse vi alle fanger. Derfor har jeg fundet nogle neutrale møbler og nogle i fine farver, som jeg er fan af. Er specielt vild med reolerne fra String, find flere string reoler fra X-Akt. Tag forbi hjemmesiden, og find nogle godter til dit hjem ELLER som en lækker julegave til en du holder af <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar