19. nov. 2014

Få yderligere links her

Hej mine kære læsere! Jeg håber at I ikke allerede fryser for meget! Men frygt ej - jeg har fundet disse lækre sweaters for rimelig gode penge til jer. Jeg skal jo ikke bruge dem hernede. Det bliver kun varmere, så varmt, at jeg begærer efter nogle dage med sne haha. I hvert fald er den perfekte sweater ifølge jeg, oversize med/uden turtleneck, fordi vi kvæler os alligevel med et halstørklæde. Gå både efter de almindelige kontrastfarver samt hele farvepanelet. Vinter skal ikke fjerne vore kære farver! Hav en dejlig dag. 

Found these lovely sweaters (link here). Remember to choose and wear colours too and not only dark colours because of the cold winter time! 

2 kommentarer:

  1. Vildt lækre striks du har fundet. Er helt vild med den lyserøde :-)

    SvarSlet
  2. De er virkelig fine, og hvor kunne jeg virkelig godt bruge et par stykker af dem i denne tid - mit næste køb må være en sweater da!

    SvarSlet