1. nov. 2014

First days in Sydney

Jeg ankom til Sydney sikkert og præcis til tiden med jetstar. Min søster Mia og vores venner hentede mig og vi kørte mod forstaden, hvor jeg kunne slappe af inden vi skulle ud og spise en lille pre-fødselsdagsmiddag for Mia, som havde fødselsdag d. 28/10. Vi spiste på en lækker thailandsk restaurant "Nok Nok". Derefter tog vi over til Operahouse og Harbour Bridge, som var så smukt om aften med lysene.

Darling Habour by night
Sydney Harbour Bridge
Operahouse

 Søndag tog vi hen til Circular Quay igen for at se de smukke attraktioner i dagslys. Der er så mange mennesker rundt omkring, hvilket er en stor forskel for min mindre by Toowoomba, men alle er søde og der er ingen bekymringer. Derefter tog vi til Bondi Beach, hvor der stadig var mange mennesker, selvom klokken var 16.
Operahouse 
 Bondi Beach
Hyde Park
Noodlemarket ved Hyde Park (2-3 gange så stort)
Under lanterne til Noodle Market
Hyde Park 

Det hele gik rigtig godt. Og jeg nød de første to dage meget. Der kommer følgende beskrivelser af dagene efter. Vi har lavet så mange ting, så mange af billederne skal redigeres og sorteres. Undskyld for ikke at have blogget, men jeg har haft så travlt med au pair og træning efter jeg kom hjem fra Sydney. Men stay tuned!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar