21. nov. 2014

Gaver til dig og din kære

Mangler I gaveinspiration eller ønsker I gaveregn fra jer selv? Jeg elsker både at give til andre og små fornøjelser til mig selv. MEN nu er det jo juletid og det betyder, at vi skal glæde andre med kærlighed og en lille gave. Webshoppen &Co har ganske vist en masse lækre ting til både mænd og kvinder + hurtig levering, hvilket har hjulpet mig i nødstilfælder. Altid rart, at ens pakke kommer følgende dage, hader I ikke også ventetid? Men frygt ej - &Co er en af de dejlige shops, hvor der er en masse udvalg og hurtig levering. Jeg har fundet mine favorits for både kvinder og herrer for denne vinter. 
Til hende
Til ham
Alle tingene kan I finde hos &Co.dk
Fine vinter items, som er musthaves. Den fine varme frakke, sweaters, gerne med turtleneck, print sæt (med nylon strømper selvf), skjorter, læder handsker, støvler og halstørklædet. Det kan også bruges til julefrokoster, jobbet, cafedates og hvad I ellers skal den kommende tid. Samsøe Samsøe har bestemt et lækkert vinter udvalg, og jeg kan stærkt anbefale deres sweaters, da jeg selv er ejer af en i sort, se udvalget her. Håber at I fandt dette indlæg inspirerende! Hav en skøn morgen <3 

Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar