23. nov. 2014

Støvler fra Friis&Co.

Jeg havde lavet et indlæg med vintertøj her, men det handler jo også om praktisk fodtøj. Om vinteren vil jeg foreslå flotte og varme støvler, da det kan gå med så mange forskellige dele, farver og til næsten enhver begivenhed. Jeg savner lidt kulde, og at kunne pakke sig ind indtil man var tilpas. Her er der så varmt i Australien, og du kan ikke tage mere tøj af før det bliver ulovligt. Men altså, det jeg vil fremtil er, at jeg savner mine pels, sweaters og vinterstøvler. Men I har så den heldige mulighed altid shoppe nye støvler, eller overveje et par til gave til en dejlig kvinde, og det kan I hos Friis&Co. I kan også finde en masse lækre tasker og accessories, som også vil glæde jeres veninder.
Find alle støvlerne her

Har fundet disse fine vinterstøvler og ankelstøvler fra shoppen. De kan bruges til alt som sagt, og tilsæt fine strømper indenunder, så har vi lidt af 90'er stilen også. I kan finde flere støvler gennem linket: Køb ankelstøvler online her. Jeg har valgt mine yndlings fra webshoppen. Tænk på alle de outfits du kan bruge de sko til! Friis&Co har selvfølgelig også en masse andre sko, så klik ind og find nogle julegaver eller tidlige gaver til dig selv <3 


Sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar