2. dec. 2014

Ask a blogger #10

Jeg ved, at det er utrolig længe siden, der har været en Ask a blogger, det er det altid, men jeg har haft super travlt, og skal selvf nok opdatere med nyheder. MEN jeg fik fangede Nana Pankalla, som blogger hos sin blog under navnet Chic Lightning. Læs, hvad af interessante svar Nana kom med:
Hvornår startede du din blog og hvorfor startede du med at blogge?
Jeg startede i 2010 sammen med veninde fra min HF - da vi begge havde en kæmpe interesse for mode og gerne vil dele ud af den med andre der delte samme interesse. Et år senere valgte jeg dog at ville gå selvstændig, da vi havde forskellige visioner osv. Men med samme mål at dele ud af noget af det jeg brænder for, samtidig holder jeg også af, at skrive men ved godt selv at det ikke er journalistik jeg vil have som levebrød.

Hvordan vil du bedst beskrive din stil?
Jeg vil helst ikke sætte mig selv i nogen bås og låse mig fast til en specifik stil. Jeg klæder mig som regel efter hvordan mit humør er - også har jeg en tendens til at have små faser af det hele. I min garderobe er der både elementer der er meget sporty, feminine og rå - så der er et godt miks af det hele, så der plads til variation.

Beskriv det perfekte vinter outfit:
En oversize strik med rullekrave i råhvid, et par stramme læder bukser, rå støvler med en lille hæl og en camel farvet shearling jakke.

Hvilke udenlandske ikoner/designer er dine yndlings?
Jeg er utrolig fascineret af den franske Carine Roitfeld, synes hun er så smuk, talentfuld og inspirerende også er hendes stil bare altid on point! Det her kommer nok til at lyde lidt cliché agtigt, men synes Beyonce er utrolig inspirerende. Det har ikke så meget med hendes stil eller musik at gøre, men hun udstråler bare kvinde power og synes ikke der er noget mere inspirerende end en selvstændig kvinde der kan vise sårbarhed og styrke på samme tid - det er sådan nogle slags kvinder jeg ser op til og som motiverer mig.
Hvor ser du selv om fem år?
Jeg er ikke så meget for planlægge fremad, da det oftest aldrig ender ud med det man regner med. men jeg har nogen drømme selvfølgelig. I løbet af de næste fem år, håber jeg på at jeg har været bosat i Paris i periode - det er ikke noget jeg vil permanent, men noget der skal prøves. Jeg arbejder indenfor PR med mode og bloggen kører selvfølgelig stadig. Også ville jeg heller ikke klage hvis jeg havde en mand at dele tilværelsen med.

Hvad er du iført lige nu?
Jeg har min nye blå secondhand trøje på mig highneck og et par lyseblå skinnyjeans på fra Dr. Denim.

Tre yndlings ting fra din garderobe?
Mine Chanel gladiator sandaler, som ikke bliver luftet nok, en guld ring jeg har arvet fra min oldemor og min nude zebra stribet kjole fra Wolford.

Slut selv sætningen af: "Hvis jeg vandt en million kroner, så ville jeg bruge pengene på…"
Det lyder nok pænt kedeligt, men jeg vil investere mine penge i en ny lækker lejlighed i København, og hvis der skulle være lidt til overs, ville jeg tage en lille mini vacay.

Håber at I fandt hende interessant og kigger forbi Nanas blog Chic Lightning. Jeg læser ofte Nanas opdateringer, fordi jeg er vild med hendes stil og naturlige udseende. Så skriver hun også velskrevne kvalitetsindlæg, samt er hendes blog varieret med spændende ting. Hav en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar