29. dec. 2014

Den seneste tid hos familien

Nu skal I lige høre alle de ting jeg har været i gang med. Først og fremmest har jeg jo travlt med at arbejde som au pair. Kan fortælle at vi havde en rigtig dejlig varm jul. Vi vågnede op og børnene pakkede gaver op de fik fra julemanden, og da familien kom efter pakkede vi hinandens gaver op. Jeg fik smykker, souvenirs, bikini, playsuit, produkter og en fake plante, som jeg har kaldt Connor, og andre ting, som jeg vildt godt kan lide. Familien blev rigtig glade for mine gaver til dem, så kan de tænke på mig, når jeg forlader dem.
Her spiser de julemiddag ved frokosttid, så vi sad udenfor omkring kl. 14 og spiste stor festlig grill mad og lækker dessert, som jeg har billeder af, når jeg kommer hjem fra festivalen. Derefter tog vi i poolen og lavede kæmpe strøm, fordi både børn og voksne var i - rigtig sjovt. Min ven Sebastian fra gym, fejrede jul med os, og vi synes, at det var rigtig interessant og anderledes at fejre jul i Australien. Ellers har jeg hjulpet familien med at pakke, fordi de flytter. Jeg har også arbejdet på deres farvelgave, som jeg vil fortælle mere om, når jeg er hjemme. Jeg har pakket og forberedt mig til festivalen. Jeg har pakket til at skulle forlade familien. Jeg har kigget på lejlighed og søgt arbejde i Brisbane. Og nydt min sidste tid i Toowoomba. Kommer til at savne byen og alle dem, som jeg kender her. Men 2015 er min nye tid, og jeg går spændende og udfordrende ting i møde. De følgende dage kommer der ikke indlæg, fordi jeg er til festival, som I vil høre mere om i morgen.
Til Stephs graduation. Steph og jeg
Amy, Olivia, Patrick, Katy og jeg

Jeg fik endelig taget min fineste blomster kjole på fra Asos. Hvis I følger mig på insta har I måske smugkigget. Min instagram er som altid: annathuynh.  Hav en god aften og rigtig godt nytår til jer alle!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar