30. dec. 2014

Gone to Falls Festival in Byron Bay

Jeg er taget til Falls Festival i Byron Bay med mine tyske venner. Vi skal være der under nytår, så det bliver en speciel og anderledes nytår. Taget i betragtning, at jeg aldrig har camperet og rigtigt sovet i telt, så bliver det meget udfordrende og kontrastrigt. Men 2015 bliver et år med nye tider. Som festivalen, jeg flytter hjemmefra til Brisbane, skal finde arbejde og muligvis studere. Fylder snart 19. Skal ud og rejse. Skal opleve Australien og klare mig selv. Skal søge ind på skoler til uddannelse. Også er jeg nok hjemme efter det. Men så regner jeg med at flytte til København og studere, hvis alt går som jeg ønsker. Jeg er så spændt!!! Det bliver det sidste indlæg de næste par dage. Måske opdaterer jeg fra festivalen, ellers så følg min instagram:  annathuynh. Hav et mega fedt nytår!! Vi læses og skrives ved i 2015 <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar