20. dec. 2014

Things on my mind

Kære alle sammen!
Undskyld for ikke at have blogget, men har haft travlt med så mange ting, med mit eget liv og hjulpet med flytningen. Har også været i Brisbane for at se Steph (værtsmor) gratulerer som jordmoder. Det var en flot ceremoni for nogle af de færdige Health studies. Har også haft travlt med Christmas shopping og farvel gave til min familie. Jeg er i det kreative hjørne! Apropos kreativ, så vil jeg også snart fortælle om mine fremtidsplaner når jeg kommer tilbage til DK. Der sker mange ting som jeg skal finde ud af. Kan ikke helt nyde julen, men kan heller ikke rigtig føle julestemningen i 30+ graders varme og pool haha. Okay nu fik I lige en masser info meget kort, men jeg er på vej til Gold Coast til Movie World og Wet 'n Wild med pigerne, derefter skal vi til Brisbane for at fejre Paulas 19 års. Glæder mig!! Det er en af de sidste weekender med pigerne :( 
Håber at I har det rigtig godt derhjemme, og er så småt ved at få styr på julen og gaverne! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar