3. dec. 2014

My crazy ass extra wishlist

Okay okay, "slap af?!" tænker I. Men det er bare en ekstra ønskeliste, som er alt for bigspender, som jeg lige vil dele med jer. Min rigtige ønskeliste kommer snart, men har bare ikke tænkt så meget over, hvad jeg ønsker mig, udover de luksuriøse materiale goder her. Så please ikke døm mig så overfladisk, jeg drømmer bare - og kommer forhåbentlig til at eje én ting af gangen...
Find forhandel links til tingene her

Jeg vil opremse, hvor tingene er fra 1: Moschino. 2: Moschino. 3: Chanel. 4: Valentino. 5: Stella McCartney. 6: Gianni Versace. 7: Maison Martin Margiela 8: Versace. 9: Mulberry. 10: Hermès. 11: Givenchy. 12: Missoni. 13: Zimmermann. 14. Agent Provocateur. 15: Balenciaga. 

Har I også nogle hamrende dyre ønsker, som I ikke burde savle og drømme om konstant?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar