11. dec. 2014

On the run

I kender jo alle sammen den travle juletid! Jeg kan hermed fortælle at de sidste par dage har været ret hektiske, fordi så mange ting er sket. Jeg har valgt at flytte til Brisbane efter nytår, pga. jeg gerne vil udfolde mig og være mere selvstændig. Det er en beslutning, jeg har taget med min værtsfamilie, selvom de stadig vil have at jeg skal blive der (så der er ingen sure miner). Men det vil jeg fortælle mere om. Min værtsmor har lige fået arbejde i Bundaberg, som er fem timer nord på. Vi er derfor så småt ved at pakke, rydde op osv. til ejendomsmægleren kommer. Samtidig har jeg trænet meget, fordi det er den sidste måned. Har også tilbragt meget tid med børnene, når forældrene skal arbejde. Har også skulle tænke på julegaver og sende julekort osv. hjem til DK. Puha har bare været træt hver aften. Derfor har jeg ikke blogget, men der skal nok komme mere regelmæssigt - forhåbentligt! Håber at I har det godt og ikke fryser for meget i DK <3 
Toowoomba Christmas Lights

Ingen kommentarer:

Send en kommentar