17. dec. 2014

THE 2014 WISHLIST


Jeg ønsker mig ikke sådan vildt store ting i år. Jeg forventer faktisk ikke så meget, fordi jeg mest skal bruge penge til at rejse og leve for. Efter nytår, når jeg flytter til Brisbane, så kommer det til at blive en udfordring at skulle betale alt selv (har ikke flyttet hjemmefra før). Så det jeg ønsker af mine forældre i jule- og fødselsdagsgave er penge og en rejse hehe. Ellers på listen er der ting jeg mangler, som en rygsæk, ny taske, en playsuit, hat, hvide solbriller, sorte hæle, virkelig meget badedragt og ellers er de andre ting bare ting jeg har ønsket for længe siden! Hvad er på jeres liste i år?

My Christmas list for this year does not contain that much. The thing I wish for the most is money for my coming life in Brisbane and for travelling (wow boing wishes you think), but I live Down Under atm.) The other things are smaller things I need and want. What is on your list?

1 kommentar:

  1. Årh er helt vild med det hele, men især midi-nederdelen :D

    Knus!

    SvarSlet