6. dec. 2014

UGENS TWIST

Shop kjolen LACE HEM DRESS

I Australien er boho stilen rigtig populær, og det er den også så småt begynde at blive i DK. Jeg er helt pjattet med stilen, og vil have så mange ting, hvor boho er spyttet udover det. Der er mange butikker her, som sælger en masse, og man ikke andet end at falde for det. Denne kjolen vil jeg mene, kan bruges til julefrokost, bytur eller nytår også. Den er sofistikeret og speciel, og ikke så dyr, omkring 450DKK. Hvis I vil have mere boho inspiration, så synes jeg at I skal tjekke min yndlings boho blogger ud: Gittemary for The Picture Of Mary. Hun har sådan en god stil + fede outfits og bestemt en god blog!

2 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot! Jeg har godt bemærket den boho-inspirerede stil er kommet til Danmark og hvor er det fedt. Jeg følger også Gittemary, der bestemt har en fed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så lækkert :D Ja hun har!

      Slet