5. jan. 2015

Can we have a look on Falls Festival?

Selvfølgelig skal jeg lige vise jer en tur gennem festivalen gennem mine og folks øjne. Nu bomber jeg jer lige med en strøm billeder fra min allerførste festival Falls Festival i Byron Bay.
Første koncert: Norteast party house
Sidste koncert: Alt-j
Nytårsaften stod på Salt n Pepa og Alison Wonderland
Alison Wonderland og konfetti
Vi tog på lækre Byron Bay strand
The Valley stage næsten fyldt op
Dejlige Vance Joy koncert
Kæmpe fest med Milky Chance
Danser til Vance Joy
Mine tyske piger og jeg
Sticky Fingers i baggrunden og jeg 
Hippie piger
Vi lytter til The Kite String Tangle
Paula og jeg på anden dagen

Det var alt i alt en god koncert, og jeg kan kun anbefale det, hvis I er i Australien under nytår, så skal I tage på Falls Festival! Mange fra hele aussie kommer dertil, og det afholdes tre steder i Australien, hvis det nu vækker interesse. Jeg havde the time of my life, og har fået venner for livet. Håber at I kunne lide billederne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar