17. jan. 2015

Get to know me by facts

Selvom jeg betragter min blog som en rejseblog nu, saa vil der stadig vaere indlaeg omhandlende mode, musik, trends og alt andet. Vil bare mere kalde den rejseblog, fordi mange skriver om de samme ting ang. nyeste afsloeringer, trends osv alligevel, saa det vil jeg ikke spamme jer med. Her er der dog en omgang fact! 
Somersby Falls
1. Jeg har nu vaeret i Australien i praecis 4 mdr og 17 dage, og elsker det!
2. Jeg er ikke saa god med foelelser, derfor skyldes det ogsaa mange citater.
3. Jeg har netop lavet en instagram til min fake plante Connor: connortheplant.
4. Jeg elsker at moede folk, bliver bare saa trist indeni, naar jeg skal sige farvel.
5. Jeg oever mig meget i at tegne her for tiden, og vil gerne vise jer nogle af mine vaerker.
6. Jeg er ogsaa begyndt at skrive laengere citater, som jeg ogsaa gerne vil dele med jer her.
7. Jeg er typen, som kan stene sjove brugere paa insta og twitter og skraldgrine for mig selv.
8. Jeg tager nok hjem i slutningen af april, fordi jeg skal til optagelsesproever til nogle skoler.
9. Jeg har vaeret i mange kontinenter flere gange, men mangler stadig Sydamerika og Afrika.
10. Jeg er meget stolt af mine foraeldre, som har opnaaet saa meget. Da de kom til DK havde de intet. 
11. Jeg bliver forbloeffet hver gang jeg ser mangotraeer. I EN HAVE. HAENGENDE MANGOER (stadig turist)
12. Jeg taenker paa rigtig mange ting. Triste, glade, haab, bekymringer, fremtiden, fortiden, andre mennesker osv., og jeg ville inderligt oenske, at jeg ikke gjorde det saa meget.

Haaber at det gav et lille indblik i mig som person. Nogle af tingene er ret private, men oensker gerne, at I ogsaa ser noget af mit indre og laerer mig mere at kende end kun ser mine rejsebilleder. Mange kys herfra Aus. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar