6. jan. 2015

Gone to Central Coast and Sydney

Så tager jeg igen på tur mine kære venner! Denne gang står det på Central Coast, hvor vi skal besøge vores sjove og søde venner fra festivalen (10 timers kørsel). Glæder mig meget til stranden, afslapning, ses med dem igen, være sammen med mine tyske venner, fejre min 19 års udover flere dage. Skal også besøge Mia i Sydney, fordi det er så tæt på. Det er nu over to mdr siden jeg sidst så hende, så det bliver godt at spendere lidt kvali tid med søs. Hun har haft meget travlt med arbejde, så hun har endelig fået tre dage fri - hvilket vil sige, at vi bare skal nyde tiden inden jeg tager tilbage til Brisbane. Så der bliver desværre ikke blogget med pæne billeder de næste par dage. Jeg tager flyet mandag aften, så næste ordentlig blogpost bliver tirsdag, hvor jeg er tilbage i brissy og skal søge videre med job og lejlighed. Hav det rigtig godt indtil da <3 
Billede fra i dag fra South Bank med min nye veninde Maria fra Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar