12. jan. 2015

Hoooome again

- Altså i Brisbane. Jeg kom ret sent hjem og har skulle ordne så mange ting. Så dette bliver ikke den vilde opdatering. Vil hellere skrive en kvalitetfyldt opdatering i morgen, hvor I kan få bedre billeder og informationer med. Kan i hvert fald fortælle, at jeg havde en rigtig dejlig fødselsdag - faktisk var den fabelagtig med mine venner. Min tur til Sydney igen var også rigtig god og hyggelig. Det var godt at møde Mia igen og hendes venner og se, hvordan alting går. Efter to-tre uger med ture, pakning, nye bekendtskaber og mere, så er min krop ret træt. Men dog vil jeg elske at tage afsted igen, for savner det allerede (har fået lidt smag for det, selvom jeg dog nu altid er på rejse). Vi ses i morgen. Håber at I alle har det godt og ikke er blæst omkuld af Egon!!
Central Coast
Terrigal beach
Somersby Falls

1 kommentar:

  1. Sikke nogle dejlige billeder, nu savner jeg sommer rigtig meget :D

    SvarSlet