14. jan. 2015

How was your 19th birthday?

Det var en fantastisk fødselsdag kan jeg fortælle jer! Som sagt så var jeg i Central Coast - Kangy Angy med mine tyske piger for at besøge vores venner fra Falls festivalen. Det var sådan en hyggeligt tur, som jeg vil fortælle i næste indlæg mere omkring turen. Vi fejrede min fødselsdag onsdag aften, hvor vi poppede Möet champagne, de havde købt gaver og kage (som endte i kage fight - velkommen til de 19).
Min nye playsuit fra "perfect stranger"
Disney piger, og mig med champagne og kage i hovedet
Nogle af drengene fra Central Coast

Dernæst hoppede vi i poolen og spillede Marci Polo, svømmede race, fightede og hyggede. Næste morgen stod det på lækker café, strand og tur rundt omkring området til alle strandene i 35°. Så gik vi poolen igen for at slappe af inden vi skulle gøre klar til lækker fin thailansk middag. Efter middagen havde drengene anbefalet baren "Pocket bar", som er en stilet hyggelig bar, hvor vi fik nogle cocktails. Der var nogle en gruppe italienere (en kvinde samt nogle mænd) som inviterede os over til deres bord for italiensk tapas og snacks og bød på b-day drinks - så flinke og rare. Vi tog derefter hjem for at slappe af og chatte. Vi var trætte efter gårsdagens skavanker og jeg havde intet i mod at gå "tidligt" i seng efter at have snakket med min værtsfamilie og familie derhjemme. Blev også fejret videre i Sydney med min søs, som jeg vil fortælle i et helt andet indlæg.  Det var nogle rigtig gode dage, som jeg nød til det maksimale. Tak for alt!
Terrigal beach
Thaigar Tempel Restaurant
Pocket bar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar