4. feb. 2015

Ask a blogger #12

I denne omgang Ask a blogger har jeg faaet fat i smukke Sille Nikolajsen som blogger paa Garderobeskab
Laes med for at laere hende og bloggen at kende
Hvornår begyndte du at blogge og hvordan startede det? 
Jeg begyndte at blogge for ca. 3 år siden. Jeg startede dengang bloggen op med en veninde og det var egentlig ikke noget vi tog helt vildt seriøst. Men jo længere tid der gik blev jeg mere og mere bidt af det og jeg endte derfor med at blogge for mig selv. Jeg blogger fordi jeg elsker at inspirere andre og det er min måde og udtrykke mig kreativt på. Jeg kan ikke forstille mig en hverdag uden min blog. 

Hvordan vil du selv beskrive din stil?
Min stil er meget klassisk. Og meget enkel. Jeg har altid mange smykker på, men på en diskret måde. Jeg vil mene, at min stil er meget underspillet. Jeg elsker at kombinere elementer af luksus og kvalitet med high street. 

3 favorit ting fra din garderobe:
1. Min acne strik jeg købte for snart to år siden men som har sidet på mig næsten hver dag siden. Den ser stadig helt ny og fin ud. 2. Mine acne alma støvler som også er købt for lidt over to år siden og som jeg bare har brugt ufatteligt meget! Jeg overvejer lidt at anskaffe mig et nyt par i samme model fordi mine er ved at være godt slidte. 3. Den tredje ting må nok være en sort skjorte fra H&M. Den er ikke noget særligt, men den sidder bare så pænt og så redder den altid en hver tøj krise. Og selvom den bare er fra H&M har den holdt helt vildt godt. 

3 specielle vaner som er typisk dig:
Hmm den er lidt svær. Altså jeg har rigtigt svært ved at tage imod et kompliment og hvis nogle kommer med et har jeg en vane med altid at skulle modsige dem i stedet for bare at tage imod og sige tak. Jeg har også en vane med at stille utroligt mange spørgsmål under film også selvom dem jeg ser filmen med ved ligeså meget som jeg selv gør, det er noget mine veninder driller mig rigtigt meget med. Derudover er jeg afhængig af læbepomade og har altid en med mig ligemeget hvad jeg skal! Det er nok en af de ting der kendertegner mig bedst. 

Hvad og hvem inspirerer dig?  
Jeg bliver rigtigt inspireret af dem omkring mig, min familie og veninder. Jeg bruger også instagram og tumblr som store inspirationskilder. Og så elsker jeg at være i København, der finder jeg altid en masse inspiration.
Hvilke trends ser du frem til i den kommende sæson?
Jeg ser frem til flere jord farver. Og så er jeg også blevet lidt vild med hele 70'er trenden. Som er en trend der bliver dyrket rigtig meget lige nu. Jeg er især vild med bukser med vide i benene, og bælter i taljen. 

Hvad har du på lige nu?
Lige nu sider jeg i grå strik fra acne og et par grå jeans fra Designers remix. 

Hvor ser du dig selv om fem år? 
Jeg håber på at have et fedt job inden for mode verden og et job som jeg elsker og hvor jeg kan få lov til at være kreativ. Derudover håber jeg at bloggen er vokset og at jeg kan lave en masse spænden i forbindelse med  den. Jeg er forhåbentligt bosat i københavn i min egen lejlighed, måske med en kæreste, måske ikke.

Slut selv sætningen af: "Hvis jeg kunne rejse hvorhen jeg ville, ville destinationerne være ... Og med ..."
Lige nu drømmer jeg mest om at komme til paris. Jeg ville gerne rejse til paris med to af mie bedste veninder, en ren tøse tur med shopping, god mad, og en masse kultur. 

Andre ting læserne bør vide om dig? 
Jeg bruger alt for mange penge, også selvom jeg ikke har nogle. 

Jeg ser mange genkendelig ting i Silles svar, og det er altid sjovt og spaendende at laese, hvor ens og forskellige man er paa vise punkter. Personligt laeser jeg ofte Silles blog. Hun har en flot simpel og elegant stil, ogsaa iklaeder hun sig forskellige maerker, jeg ikke har hoert om. Ogsaa har hun saa mange flotte tasker! Foelg Sille paa instagram og tjek hendes blog ud <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar