1. feb. 2015

Gallery Of Modern Art part II

Undskyld for ingen indlaeg, men jeg var i biografen og se The Weddingringer med Kevin Hart i hovedrollen, og det er en sjov film - som jeg kan anbefale, hvis du vil have et godt grin og selvfoelgelig er der ogsaa et dybt budskab, saa tag det ej forgivet. Efter bio skulle jeg teste en restaurant med min kusine til hendes bday (og det var et nej herfra). Jeg er lige kommet hjem fra en 21 aars i Toowoomba, og hvor var det skoent at se min vaertsfamilie og min ekstra "familie" i Aus + moede en masse soede mennesker. Men her er billederne fra Paulas kamera. I kan laese part I her
All the pictures are taken at QAGOMA

Undskyld igen for at have saa travlt, men jeg har haft saa mange ting at skulle taenke paa omkring fremtiden. Men jeg kommer snart med det forhaabentlige endelige beslutning! I maa have en god soendag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar