24. feb. 2015

Home again from Fiji

BULA! (welcome/hi in Fijian) The next few blog posts will be written in Danish. It is about our trip to Fiji. You are always welcome to use the (bad) translation tool from the side bar. Enjoy <3 

Mia og jeg kom hjem i mandags, og hold da op, hvilken oplevelse det bare har været! Jeg ville så gerne skrue tiden en uge tilbage, så vi kunne opleve det hele igen. Det var skønne øer, smukkeste udsigter, sjoveste venner vi fik fra hele verden, fijianere er så søde og åbne også var alt bare rigtig lækkert. En af de bedste ture jeg har været på. 
Fiji kan helt klart anbefales. Jeg har undervejs skrevet dagbog om vores dage, og dem har jeg tænkt at dele på bloggen, så I kan følge med + få tips, hvis I også overvejer at tage på en lækker ferie til Fiji. Der er nemlig over 300 øer og der er ting at lave på mange af dem. Så der kommer små dagbog opdateringer + guides til, hvad I kan gøre, når det bliver jeres tur! 
Her får I hurtigt et par billeder, så I lige kan blive spændte!
Island trip med Yasawa Flyer II færge
Blue Lagoon
Barefoot Island
Fiji Intercontinental Resort 
Club Lounge Intercontinental

Stay tuned my beloved fellows!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar