7. mar. 2015

Ask a blogger #14

I denne omgang har jeg haft fornøjelsen af at have Kathrine til at blive interviewet. Kathrine og jeg har fulgt hinanden længe, og jeg synes hun er en spændende person og skriver gode indlæg på din blog Kaathrinejohansen, så selvfølgelig skal hun også gæstes på bloggen! 

Hvornår begyndte du at blogge og hvordan startede det? 
Bloggen startede ret tilfældigt på Blogspot i 2012 - hvis jeg husker helt rigtigt. På daværende tidspunkt havde jeg gået med tanken om en blog i virkelig lang tid, så jeg begyndte at blogge omkring mit liv, alt der skete omkring mig. Jeg har blogget rimelig meget om mit hjemmerøveri som skete for nogle år tilbage nu, og det kikstartede simpelthen min blog løs. Nu blogger jeg på Bloggersdelight, og kunne ikke være gladere for det. Jeg blogger om alt stort set. Jeg deler i hvert fald ud af mit liv, med et smil på læben. 

Hvordan vil du selv beskrive din stil?
Åh, jeg tror ikke rigtigt at man kan sætte mig i en bås, for jeg har min egen stil, og går i det tøj som jeg føler mig mest tilpas i.  Jeg lever på en SU, hvor der ikke er råd til at shoppe det nyeste og fedeste trendenser. Jeg tror for det meste mit tøj skal være tætsiddende - det føler jeg mig allermest tilpas i. Jeg bliver tit forelsket i de nye trendenser - men må desværre sige fra, på grund af min højde. Kan desværre ikke passe de lækreste boyfriends jeans, og har virkelig forelsket mig i sådan et par.. *suk*. SÅ vil kalde min stil ''Min egen'', hihi.

Dine seneste tre køb:
1. Inden jeg begyndte at træne, købte jeg mig et par lækre Trænings bukser fra H&M - og kunne gå i dem altid, de er så behagelige og lækre. 2. Min CLEAN parfume, som næsten er tom - den bliver brugt dagligt, og jeg elsker simpelthen duften. 3. Min nyeste og elskede baby - nemlig en lækker iPhone 6 i Guld, kunne ikke være gladere for den, selvom jeg allerede har smidt den på fliserne, et par gange, ups...

Dine 5 favorit ting i garderoben:
1. Mine trænings bukser fra H&M, kunne gå i dem hver dag (find dem her). 2. Mine Adidas sneakers, som jeg da jeg gik på efterskole, er først begyndt at bruge dem sidste år, og nu går jeg ikke i andet fodtøj, selvom det sner og regner, se dem her. 3. Militær bukserne, man kunne få for flere år tilbage, kan stadig passe mine, og de bliver brugt 1 gang hver uge, knuselsker dem! 4. Så er der min elskede Peplum Top fra Club L, den er så fin og smart. 5. Og mine stribede toppe og trøjer er et crush for mig, kunne leve af at gå i striber. 
Hvad laver du til hverdag?
Lige nu er jeg ved at fuldføre min 9 Klasse, på VUC i Hjørring. Jeg tager enkel fag der: Matematik, Dansk og Engelsk. Det er svært for mig at følge med, da jeg kom ind på et hold der var startede helt tilbage i oktober, og jeg begyndte i starten af januar. Men indtil videre går det super godt for mig, og jeg er glad for at gå der, selvom folk tænker meget negativt omkring det, så er jeg glad.

Hvad og hvem inspirerer dig? 
Jeg bliver inspireret af Olsen Tvillingerne - de har altid været et kæmpe hit for mig, og så har jeg altid været stor fan af deres stil, selvom jeg ikke helt forfølgere den, hihi. Ellers er der fashionbycaroline, en blogger jeg følger - hendes stil er noget helt særligt for mig. Jeg elsker den måde hun sammensætter det.  Men den person som inspirerer mig aller mest, det er min mor - hun er nok den kvinde jeg ser allermest op til i hele verden, hun er det stærkeste jeg kender til.

Hvilke trends ser du frem til i den kommende sæson?
Det er et hammer svært spørgsmål for mig, for jeg er ikke en der går særlig meget op i de nye trendeser der er. Men en masse print og lyse nuancer! 

Hvad har du på lige nu?
Jeg har ligeså lige lagt mig i sengen, og skal til at slappe af, så bare et par slap-af-bukser fra H&M, og en top.

Hvor ser du dig selv om fem år? 
Det er nok et spørgsmål jeg hader at få, for jeg ved ikke hvor jeg ser mig selv om 5 år. Jeg håber da, at jeg har fundet mig en sød kæreste, og at jeg er færdig uddannet (ved desværre ikke hvad jeg vil være endnu), og at jeg bor i et lækkert hus eller lejlighed i Hjørring, tæt på min familie. 

Slut selv sætningen af: "Hvis jeg kunne gifte mig med hvilken som helst person, ville det være...."
Det skulle helt klart være Liam (L.O.C) og det har det altid været, den mand er noget af det dejligste
jeg kender til, og hans musik knuselsker jeg. Han er nu også rimelig charmerende, og især med hans smil, hihi.

Andre ting læserne bør vide om dig? 
Jeg bor på skolehjem i Hjørring, med en masse andre unge. Men søger en ungdoms lejlighed i Hjørring, men de alle sammen er nærmest optaget, så kan kun håbe og vente på det bliver min tur. Jeg elsker at spise ude, men har aldrig prøvet en middag på Flammen - det skal snart prøves. Jeg går i fitness og drømmer om en lækker mave, men er det ikke alle pigers drømme?  Jeg er rigtigt orange/rødhåret, men farver det jævnligt. 

Vi takker for Kathrines medvirken! Mange spændende svar hun med, og vi kender hende nu lidt mere end blot en sød blogger. Følg hendes blog og liv her og giv hende et like på hendes facebookside

1 kommentar:

  1. Det er dejligt jeg måtte være med, det betyder så meget for mig! <3

    SvarSlet