16. mar. 2015

Ask a blogger #15

Goddag kære læsere. I dag har opfanget Daniel som blogger på sin blog under eget navn: DanielGrabow. Personligt kan jeg godt lide bloggens enkle og overskuelige stil. Jeg er også vild med hans stil og struktur. Her kan du få et lille indblik på, hvem Daniel er:
Hvornår begyndte du at blogge og hvordan startede det? 
Jeg har blogget over flere omgange, men jeg begyndte reelt set i 2012 også har det varede ved siden da - Men har dog haft et halvt års tid, hvor jeg holdt pause. Måden jeg startede på var lidt et spontant valg, da jeg længe havde fulgt bloggere og var betaget af blogger verdenen. Jeg ville se, hvor langt jeg kunne nå med det, hvad jeg ville få ud af det, hvad jeg ville sætte fokus på og give mine læsere, og ikke mindst rykke nogle grænser. 

Hvordan vil du selv beskrive din stil?
Min stil er meget blandet, så jeg kan ikke helt præcist sætte én titel på det. Jeg går i lidt forskelligt, det kan være street, casual, minimalistisk og fint på en og samme tid. Jeg kombinerer på mange forskellige måder, og går i det tøj jeg synes er pænt.

Hvilke blogs følger du?
Jeg følger mange bloggere, specielt danske bloggere, men også en del fra udlandet. Jeg følger følgende bloggere: Patrick Pankalla, Tina Maria, Marie Jedig (Vilde Kaniner) Sille Who, Anine Bing, Angelica Blick, Fanny Lyckmann, Andreas Wijk og Julian Hernandez.

Dine 5 favorit ting i garderoben:
Lige for tiden har jeg følgende 5 favorit ting i min garderobe: Mine nye t shirt fra COS, nye Reebok Insta pump, mine fine silkebluser henholdsvis fra Asos og Selected og mine læderbukser fra Asos. Det blev til lidt mere end fem haha! 

Hvad laver du til hverdag?
Til hverdag studerer jeg på Horsens Handelsgymnasium, med studieretningen innovation. Udover det så har jeg et fritidsjob, også blogger jeg også en del. Jeg bruger også en del af min tid sammen med mine venner og familie, og en tur i byen det sker vel også af og til haha!
Hvad og hvem inspirerer dig?  
Der er særligt én blogger som inspirerer mig meget, og det er Patrick Pankalla! Han har en super fed stil, han går i det som han har lyst til også synes jeg at hans blog er super fed.

Hvad har du på lige nu?
Lige nu der har jeg mine læderbukser på fra Asos, mine Reebok Insta Pump, COS t-shirt og min coat fra Hennes & Mauritz.

Hvis du kunne rejse til et hvilket som helst land, så ville destinationen være... Og fordi... 
Det er vel ikke nogen hemmelighed, at det nok enten skulle være USA, Afrika, Canada eller Kina. Jeg har altid ønsket at komme til følgende destinationer, da det er nogle steder som altid har fascineret mig med anderledes kultur og miljø. Grunden til USA er, at jeg altid har ønsket det, og har snakket om det siden jeg var lille. Det er et utrolig fedt land og vil virkelig gerne til Los Angeles eller New York.  Grunden til Kina vil nok være at opleve den største befolkning i verdenen, også fordi jeg selv har kinesisk som sprogfag og vil videreudvikle mine kinesiske fagligekompetencer.

Andre ting læserne bør vide om dig? 
Mine læsere skal vide, at min blog er henholdvis et sted fyldt med blogging, personlige indlæg og en masse fra min hverdag. Min blog er selvfølgelig et offentligt forum, hvor man kan ytre sig som man har lyst til og jeg prøver bedst muligt at imødekommende alt. 

Jeg takker Daniel inderligt, for at være med i Ask a blogger. Det er altid rart med nogle mandlige bloggere, som kan give os et lidt andet indblik. Følg hans fine blog her, og følg med i hans liv <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar