4. mar. 2015

Day 5 and 6 in Fiji

Vi er halvvejs! Dette er det andet sidste indlæg i min Fiji dagbog guide. Læs de andre indlæg her: "The first days in Fiji" og "Day 3 and 4 in Fiji"

FREDAG
Efter en rigtig god nats søvn på Barefoot Island stod den på morgenmadbuffet som ofte består af pandekager, toast, omelet, frugt, kage, cornflakes m.m., det er meget varierende fra sted til sted. Vi tog alle sammen på snorkel safari, og det var rigtig flot! Jeg har desværre ikke billederne, da det blev taget med en vens gopro, men når de kommer skal I selvfølgelig få dem at se! Snorkling var også sjovt, men min maske virkede ikke optimalt (typisk at sådanne ting skal ske for mig). Så jeg fik drukket en masse havvand og blev blind af salt vandet :D Nå, men bortset fra det, så var koralrevet meget flot, og der var så mange farverige små fisk. 
På alle øerne er der hængekøjer lige ved stranden, og det er så afslappende, at ligge og læse imens man lytter til bølgerne. Jeg kunne kigge på havet konstant, og specielt blive i vandet - elsker havet så meget. 
Solopgang
De små hytter (ikke der hvor vi boede)
På vej til Beachcomber Island 

På stort set alle øer  synger arbejderne en farvel sang til en, hvilket er smadder hyggeligt, så får man også sagt farvel og tak til dem. Efter at have sagt farvel til vores tyske venner (snøft), så var det tid til at tage til vores sidste ø destination party øen Beachcomber Island, hvor de to tyske piger var. BC er en lille ø som er bedre kendt som party øen. Du kan gå rundt om den ovale ø på 8 minutter. Det er en populær destination for unge til voksne, men der er selvf plads til alle, da der er mange aktiviteter for betal og gratis. Der er privat værelser og hytter på øen, men ellers bor du i et stort rum med 50+ senge adskilt med drengene, og de er normalt fyldt op i højsæsonen. Det var meget chokerende og anderledes, men også hyggeligt. Vi var dog kun omkring 12 piger. Hvor vi kom i snak med to engelske piger, hvor det var den ene Chloes 21 års. Så det skulle fejres!
Beachcomber Island 

En lækker aftenbuffet var på menuen, hvor man selv tager kød, grøntsager, nudler osv. også bliver det stegt som wok. Derefter var det over til baren for at tage hul på drinksene. Der var øl og dansekonkurrencer, en gruppe fulde ældre mænd, som havde fået lidt for meget, men meget underholdende. Vi fik flere drinks og var godt kørende. Vi tog en masse billeder og senere på aftenen skinnydip, men fyrene kom, så vi lavede kun et "free bra" billede (som jeg desværre ikke kan vise jer). Vi gik dog "tidligt" i seng, fordi vi gerne ville se solopgangen. Så godnat sagde vi!
Pigerne <3 
Rundt om øen

LØRDAG 
Alarmen ringede og vi hørte at det regnede ret meget, så vi valgte at droppe solopgangen og sove videre, det manglede vi haha. Vi var trætte, men fik en god morgenmad ned, fik pakket, gået rundt om øen også gjorde vi klar til næste stop, som vi havde glædet mig meget til: INTERCONTINENTAL FIJI GOLF RESORT & SPA. Det kommer løbende. Det havde været en rigtig god og sjov Island hopping, dog i alt for kort tid. Jeg anbefaler mindst 7 dage pas eller et 10 dags pas, det ville være mere passende!
Her er et kort fra Awesome Adventures Fiji. Læs meget mere inde på siden

Stay tuned mine kære <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar