8. mar. 2015

FUNNY STORIES

Efter disse lange rejseindlæg, synes jeg at vi lige kunne bruge et indlæg om mig. Mig, mig, mig. Haha nej. Jeg vil blot fortælle sjove dumme historier (ingen seksuelle). Mange ved at jeg er ekstremt klodset og uheldig, og det fører til sjove historier. Håber at I nyder dette forhåbentligt humoristiske indlæg.
Nyder lige livet ved Intercon Fiji

For en måned siden var jeg på rooftop bar her i Brisbane med nogle veninder. Parasollen ved vores bord sad lidt skævt, så det vil jeg jo lige fikse! Jeg skruer på noget, og parasollen falder næsten over min venindes hoved, og halvvejs udover kanten. Ups. 

Når jeg shopper går jeg som regel altid ind i noget, vælter noget eller mere. Jeg var inde i denne butik (ligesom Magasin), hvor jeg gik med min lidt større taske som vælter alle chokoladeæskerne, og da jeg vender mig om for at kigge, så vælter jeg alle tilsvarende dekorationer og slik på den anden side. Heldigvis fordi jeg var pisse sød og flov, så fik jeg ikke ballade, men en sød fyr hjalp mig. 

Jeg var til fest og dansede med denne fyr, og jeg kom til at skubbe ham ind i en stol, hvor han faldt og slog sit ben meget hårdt. Forstår ikke, hvorfor han ikke ville snakke efter...

Mine byture er så morsomme! Denne fyr danser bag mig, hvilket jeg ikke havde set, og BANG så klaskede mine perler (som var faldt længere ned og blevet tunge i enden) lige ind i hans øje, og da jeg ville hjælpe, så var der en som skubbede så jeg kom til at prikke hans øje, også sagde han: "Ok ok you are too hard to get" haha.

Jeg sad på cafe med en veninde, og vi bestiller samme ret, selvom jeg bad om nogle minusser. Da maden kom, havde vi slet ikke opdaget, at de havde givet forkert. Så så sulten som jeg var, så tager jeg en stor mundfuld af burgeren, og spytter det direkte ud på tallerkenen igen!! Folk kiggede, og jeg var ligeglad, for det smagte afskyeligt (fik jeg fortalt at jeg er den mest kræseneste person ever). De var heldigvis søde og sagde, at det var deres fejl, fordi de ikke sagde hvilken en som var den rette. Folk er alt for søde mod mig. 

Jeg havde sovet hos min veninde, og havde bare proppet alt ned i mit net. Jeg havde alligevel gået rundt og taget toget i noget tid, og da jeg stiger ud, siger en kvinde: "Din bh er næsten ved at falde ud." Så hænger der bare en lyseblå bh udover det hele, og folk omkring var flad af grin.

Jeg fik øjenkontakt med en meget sød fyr i en butik, og vi skal begge ind og prøve tøj. Han smiler så sødt og siger: "Ladies first", og idet jeg gik stadig med øjnene i hans, så snubler jeg over ventepuden og lander med snotten i den. Han hjælper mig op, og jeg slår albuen lige ind i hans mave, også lå vi begge der og jamrede. Og nej han ville heller ikke rigtig snakke efter...

Det var alt for nu. Tak for i aften (aussie time). Der kommer spændende hjælpende indlæg omkring rejse, studie og mere snarest <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar