12. mar. 2015

Inspiration: Gypsylovinlight

All the pictures are from her blog

Min inspiration og forelskelse går helt klart til denne smukke kvinde Helen fra Australien. Hun skriver på bloggen GypsyLovinLight. Jeg har lige håndplukket nogle outfits fra hendes blog, og det er så svært at vælge, fordi hun virkelig bare ser godt ud konstant. Hun har den mest fuldførte boho stil jeg har set. Udover, at hun er en god stylist og ved, hvordan man skal klæde sig, så skriver hun rigtig godt og er en god familie mor. Hun er en godhjertet inspiration for alle. Jeg arbejder selv i mod en halvhjertet boho stil, som jeg vil bringe med tilbage til DK (Y)

Følg hendes instagram: gypsylovinlight

4 kommentarer:

  1. Smukke smukke inspirationsbilleder :D <3

    / Liselotte

    SvarSlet
  2. Det er virkelig nogen smukke inspirerende billeder og så fint stillet op!
    Knus, www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet